herb BIP - Ośrodek Pomocy Społecznej w Sobótce

www.bip.ops.sobotka.pl

Zadania Ośrodka
 
 

Ośrodek Pomocy Społecznej realizuje zadania własne i zadania zlecone w zakresie ustalonym ustawami i aktami wykonawczymi do ustaw oraz uchwałami Rady Miejskiej i Burmistrza Miasta i Gminy Sobótka.

Do zadań tych należy w szczególności:

 

1. Przyznawanie i wypłacanie przewidzianych ustawą świadczeń z zakresu pomocy społecznej m.in. zasiłków stałych, okresowych i innych.

2. Świadczenie usług opiekuńczych.

3. Udzielanie pomocy w formie posiłków, schronienia i niezbędnego ubrania osobom tego pozbawionym, w tym bezdomnym.

4. Praca socjalna.

5. Przyznawanie i wypłacanie dodatków mieszkaniowych.

6. Przyznawanie i wypłacanie świadczeń rodzinnych i alimentacyjnych.

7. Przyznawanie i wypłacanie pomocy materialnej dla uczniów.

8. Przyznawanie i wypłacanie dodatków energetycznych.

9. Przyznawanie Karty Dużej Rodziny.

10. Przyznawanie i wypłacanie świadczeń wychowawczych.

 

Do wydawania indywidualnych decyzji administracyjnych w sprawach należących do przedmiotu wszystkich działań Ośrodka Pomocy Społecznej w Sobótce upoważniony jest Dyrektor. Ośrodek Pomocy

Społecznej załatwia sprawy w oparciu o Kodeks Postępowania Administracyjnego z uwzględnieniem szczegółowych unormowań wynikających z ustawy o pomocy społecznej.  

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Alina Polak 12-07-2011 10:26
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 12-07-2011
Ostatnia aktualizacja: Kordula Roszkowiak 10-04-2016 18:23