Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Ośrodek Pomocy Społecznej w Sobótce
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Mapa serwisu

OPS w Sobótce


|--- Dane teleadresowe

O Ośrodku


|--- Aktualności

      |--- Zarządzenie Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej o ustanowieniu dnia wolnego od pracy i ustalenia terminu jego odpracowania

      |--- INFORMACJA O DNIU WOLNYM- 12 LISTOPADA 2018

      |--- NOWY OKRES ŚWIADCZENIOWY 2018/2019

      |--- DOBRY START

      |--- Ogłoszenie o dniu wolnym w dniu 02 stycznia 2018

      |--- OGŁOSZENIE O DNIU WOLNYM 13 LISTOPADA 2017 ROKU

      |--- OGŁOSZENIE O NABORZE WNIOSKÓW NA PROGRAMY PROFILAKTYCZNE NA ŚWIETLICE ORAZ ZAJĘCIA SPORTOWE

      |--- NOWY OKRES ŚWIADCZENIOWY 2017/2018

      |--- Ustawa " Za życiem" Informacje

      |--- Informacja na temat akcja dożywiania organizowanego przez MEN

      |--- Tydzień pomocy dla ofiar przestępstw

      |--- Informacja o pomocy dla osób dotkniętych przestępstwem

      |--- Informacja dla osób, które utraciły prawo do świadczenia pielęgnacyjnego z dniem 01-07-2013 w związku z wygaśnięciem z mocy prawa decyzji przyznającej prawo do świadczenia pielęgnacyjnego.

|--- Kadra

|--- Kontrole

|--- Polecane strony

|--- Terminy wypłat świadczeń

|--- Sprawozdania

      |--- SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA BUDŻETU W 2017 ROKU

      |--- INFORMACJA Z PRZEBIEGU WYKONANIA PLANU FINANSOWEGO ZA I PÓŁROCZE 2017 ROKU

      |--- SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA PLANU FINANSOWEGO ZA 2016 ROK

      |--- INFORMACJA Z PRZEBIEGU WYKONANIA PLANU FINANSOWEGO ZA I PÓŁROCZE 2016 ROKU

      |--- SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA PLANU FINANSOWEGO ZA 2015 ROK

      |--- INFORMACJA Z PRZEBIEGU WYKONANIA PLANU FINANSOWEGO ZA I PÓŁROCZE 2015 ROKU

      |--- INFORMACJA Z WYKONANIA PLANU FINANSOWEGO ZA ROK 2014

      |--- INFORMACJA Z PRZEGIEGU WYKONANIA PLANY FINANSOWEGO ZA 1 PÓŁROCZE 2014 ROKU

      |--- INFORMACJA Z WYKONANIA PLANU FINANSOWEGO ZA ROK 2013

      |--- INFORMACJA Z PRZEGIEGU WYKONANIA PLANY FINANSOWEGO ZA 1 PÓŁROCZE 2013 ROKU

      |--- INFORMACJA Z WYKONANIA PLANU FINANSOWEGO ZA ROK 2012

      |--- INFORMACJA Z PRZEGIEGU WYKONANIA PLANY FINANSOWEGO ZA 1 PÓŁROCZE 2012 ROKU

      |--- INFORMACJA Z WYKONANIA PLANU FINANSOWEGO ZA ROK 2011

      |--- INFORMACJA Z PRZEGIEGU WYKONANIA PLANY FINANSOWEGO ZA 1 PÓŁROCZE 2011 ROKU

|--- Regulaminy

      |--- REGULAMIN PRACY

      |--- Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

      |--- Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urządnicze

      |--- Regulamin wynagradzania

|--- Zadania

|--- Statut

|--- petycje

      |--- wniosek o udzielnie infomacji publicznej z dnia 30.04.2019

      |--- Petycja z dnia 08.11.2018

            |--- odpowiedź na petycję

            |--- Petycja z dnia 08.11.2018

|--- Ważne adresy

Pomoc społeczna


|--- Akty prawne

|--- Formy pomocy

|--- Komu przysługuje pomoc?

|--- Usługi opiekuńcze

|--- Świadczenia zdrowotne

|--- Rejony opiekuńcze pracowników socjalnych

|--- Wnioski do pobrania

Domy Pomocy Społecznej


|--- Zasady kierowania

|--- Wnioski do pobrania

Niepełnosprawni


|--- Orzecznictwo

|--- PFRON

|--- Wnioski do pobrania

Świadczenia Rodzinne


|--- NOWY OKRES ZASIŁKOWY 2017/2018 - KWOTY ZASIŁKÓW ORAZ KRYTERIUM

|--- Świadczenia rodzicielskie

|--- Wnioski do pobrania

|--- Specjalny zasiłek opiekuńczy

|--- Wymagane dokumenty

|--- Świadczenie pielęgnacyjne

|--- Zasiłek pielęgnacyjny

|--- Becikowe

|--- Dodatki do zasiłku rodzinnego

|--- Zasiłek rodzinny

|--- Ważne informacje

|--- Akty prawne

PROGRAM " DOBRY START" 300 +


|--- iNFORMACJE

Program "Rodzina 500 plus"


|--- Dokumenty okres zasiłkowy 2017/2018

|--- Informacje ogólne

|--- Informacje w sprawie ustawy

|--- Wniosek

Świadczenia ZA Życiem


|--- Jednorazowe świadczenie przyznane na podstawie ustawy o wspraciu kobiet w ciąży i rodzin " Za życiem

|--- Wniosek

Fundusz Alimentacyjny


|--- NOWY OKRES ZASIŁKOWY 2017/2018- DOKUMENTY I INFORMACJA

|--- Akty prawne

      |--- Ustawa o pomocy osobom uprawnionym do alimentów

|--- Komu przysługuje FA

|--- Okres otrzymywania FA

|--- Postępowanie

|--- Wnioski do pobrania

Dodatki mieszkaniowe


|--- Akty prawne

|--- Ważne informacje

|--- Wnioski do pobrania

Dodatek energetyczny


|--- Akty prawne

|--- Ważne informacje

|--- Wnioski do pobrania

Zamówienia publiczne


|--- Przetargi

      |--- Dożywianie dzieci i młodzieży szkolnej na terenie gminy Sobótka w latach szkolnych 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015

            |--- Zawiadomienie o odrzuceniu ofert oraz unieważnieniu postępowania

      |--- Dożywianie dzieci i młodzieży szkolnej na terenie gminy Sobótka w roku szkolnym 2011/2012

|--- Konkursy

|--- Zapytania cenowe dla zmówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 30.000 euro

      |--- Zapytanie cenowe dotyczące usługi świadczenia usług pogrzebowych od dnia 14.01.2019-31.12.2019

            |--- Wyniki

            |--- Sprostowanie do zapytania ofertowego

            |--- Zapytanie ofertowe

      |--- Zapytanie cenowe dla zmówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro - zakup usługi obsługi informatycznej na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Sobótce w okresie od 14.01.2019 do 31.12.2019

            |--- Wyniki

            |--- wniosek o udzielenie zamówienia

      |--- Zapytanie ofertowe Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) DOŻYWIANIE UCZNIÓW W SZKOŁACH W ROKU SZKOLNYM 2018/2019 ORAZ OSÓB DOROSŁYCH W OKRESIE OD WRZEŚNIA 2018- LIPCA 2019 ROKU Z TERENU MIASTA I GMINY SOBÓTKA

            |--- Wyniki- Protokół z przeprowadzonego postępowania o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w art. 4 pkt. 8 ustawy PZP

      |--- Zapytanie cenowe dotyczące usługi świadczenia usług pogrzebowych od dnia 01.02.2018-31.12.2018

            |--- wyniki rozpoznania rynku z dnia 30.01.2018

      |--- Zapytanie cenowe dla zmówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro - zakup usługi obsługi informatycznej na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Sobótce w okresie od 10.01.2018 do 31.12.2018

            |--- wyniki rozpoznania rynku z dnia 10.01.2018

      |--- Zapytanie ofertowe Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) DOŻYWIANIE UCZNIÓW W SZKOŁACH Z TERENU MIASTA I GMINY SOBÓTKA W ROKU SZKOLNYM 2017/2018

            |--- protokół z przeprowadzonego postępowania o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w art.4 pkt. 8 ustawy PZP

      |--- Zapytanie cenowe dla zmówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro - zakup usługi obsługi informatycznej na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Sobótce w okresie od 16.01.2017 do 31.12.2017

      |--- Zapytanie cenowe dla zmówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro Dożywianie uczniów w szkołach z terenu Gminy Sobótka w roku szkolnym 2016/2017

|--- Regulaminy

Stypendia


|--- Akty prawne

|--- Uprawnieni

|--- Wymagane dokumenty

|--- Ważne informacje

Zespół Interdyscyplinarny


|--- Informacje

|--- Co to jest przemoc?

|--- Ofiary przemocy

|--- Sprawca przemocy

|--- Instytucje

|--- Wzory pism i pozwów

|--- Ważne telefony

|--- ADRESY I TELEFONY PODMIOTÓW ŚWIADCZĄCYCH USŁUGI DLA OSÓB I RODZIN DOTKNIĘTYCH PRZEMOCĄ

Karta Dużej Rodziny


|--- Informacje

|--- Wnioski do pobrania

Profilaktyka


|--- Akty prawne

|--- Poradnie i Ośrodki

|--- Testy

|--- Świetlice środowiskowe

|--- Punkt konsultacyjny

|--- Procedura postępowania z osobami zgłoszonymi do GKRPA

|--- Jak może Ci pomóc GKRPA?

|--- Czym jest uzależnienie?

|--- Kontakt

|--- Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

|--- Sprawozdania

|--- Programy

|--- Zadania profilaktyki uzależnień

|--- Kontrole

      |--- PLAN KONTROLI W 2019 ROKU

Kontrola zarządcza


|--- Oświadczenia

      |--- Oświadczenie za 2016 rok

      |--- OŚWIADCZENIE ZA ROK 2015

      |--- Oświadczenia za 2014 rok

|--- Plany działalności

      |--- PLAN DZIAŁALNOŚCI NA ROK 2017

      |--- PLAN DZIAŁALNOŚCI NA ROK 2016

|--- Sprawozdania

      |--- SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA PLANÓW ZA ROK 2015 ROK

Projekt " MOCne więzi "


|--- O projekcie

|--- Informacje

|--- Specjaliści i wsparcie

Informacje


|--- Nabór na wolne stanowiska

      |--- nabór na stanowisko opiekunka środowiskowa

      |--- Nabór na referenta ds. dodatków mieszkaniowych, energetycznych i profilaktyki

      |--- Nabór na stanowisko pracownik socjalny

      |--- drugi nabór na stanowisko opiekunka środowiskowa

      |--- nabór na stanowisko opiekunka środowiskowa

      |--- Nabór na stanowisko asystenta rodziny w ramach projektu " MOCne więzi"

      |---

|--- Projekty

      |--- INFORMACJE O PROJEKTACH

|--- Wyniki naborów

      |--- informacja o wynikach naboru opiekunka środowiskowa- nabór z dnia 08.10.2018

      |--- informacja o wynikach naboru na referenta ds. dodatków mieszkaniowych, energetycznych i profilaktyki z dnia 30.08.2018

      |--- informacja o wynikach naboru na stanowisko pracownik socjalny z dnia 06.08.2018

      |--- informacja o wynikach naboru opiekunka środowiskowa- nabór z dnia 21.05.2018

      |--- informacja o wynikach naboru opiekunka środowiskowa- nabór z dnia 24.04.2018

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH ( RODO )


|--- Informacje ogólne

|--- Klauzule informacyjne

POMOC ŻYWNOŚCIOWA 2014-2020- PODPROGRAM 2018


|--- Informacje ogólne

|--- Informacje o wydawaniu żywności

Bilans, rachunek zysków i strat, zestawienie zmian


|--- Bilans, rachunek zysków i strat, zestawienie zmian za 2018 rok