Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Ośrodek Pomocy Społecznej w Sobótce
System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Mapa serwisu

OPS w Sobótce


|--- Dane teleadresowe

O Ośrodku


|--- Aktualności

      |--- Informacja o dniu wolnym w dniu 07 stycznia 2022 roku

      |--- Ogłoszenie- poszukiwani specjaliści do Punktu Konsultacyjnego

      |--- Informacja o dniu wolnym

      |--- Ogłoszenie o naborze na stanowisko- Opiekunka środowiskowa/Opiekun

            |--- Ogłoszenie o naborze na stanowisko- Opiekunka środowiskowa/Opiekun

      |--- Informacja o dniu wolnym 14.08.2020

      |--- Zarządzenie Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej o ustanowieniu dnia wolnego od pracy i ustalenia terminu jego odpracowania

      |--- INFORMACJA O DNIU WOLNYM- 12 LISTOPADA 2018

      |--- NOWY OKRES ŚWIADCZENIOWY 2018/2019

      |--- DOBRY START

      |--- Ogłoszenie o dniu wolnym w dniu 02 stycznia 2018

      |--- OGŁOSZENIE O DNIU WOLNYM 13 LISTOPADA 2017 ROKU

      |--- OGŁOSZENIE O NABORZE WNIOSKÓW NA PROGRAMY PROFILAKTYCZNE NA ŚWIETLICE ORAZ ZAJĘCIA SPORTOWE

      |--- NOWY OKRES ŚWIADCZENIOWY 2017/2018

      |--- Ustawa " Za życiem" Informacje

      |--- Informacja na temat akcja dożywiania organizowanego przez MEN

      |--- Plebiscyt #SuperDzielnicowy 2024

      |--- Program zdrowia psychicznego dla dzieci i młodzieży

      |--- Dodatek osłonowy 2024 rok

      |--- Ogłoszenie dotyczące specjalistów do realizacji spotkań/zajęć/programów w Punkcie Konsultacyjnym w 2024 roku

      |--- Ogłoszenie dotyczące prowadzenia zajęć profilaktycznych w świetlicach na terenie Gminy Sobótka

      |--- Życzenia z okazji Bożego Narodzenia

      |--- Informacja o dniu wolnym - 22 grudnia 2023

      |--- Informacja o wynikach naboru na pracownika socjalnego z dnia 13.09.2023 ( II nabór)

            |--- Informacja o wynikach naboru na pracownika socjalnego z dnia 13.09.2023 ( II nabór)

      |--- VII Nabór na asystenta rodziny 04.10.2023

            |--- VII Nabór na asystenta rodziny 04.10.2023

      |--- Informacja o wynikach naboru asystent rodziny z dnia 29.08.2023 ( VI Nabór )

            |--- Informacja o wynikach naboru asystent rodziny z dnia 29.08.2023 ( VI Nabór )

      |--- Zaproszenie na Piknik

            |--- Zaproszenie na Piknik

      |--- Bezpieczeństwo

            |--- Informacja na temat bezpieczeństwa

      |--- Obwieszczenie o ogłoszeniu Program "Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej" - edycja 2023

      |--- Obwieszczenie o ogłoszeniu Program "Opieka wytchnieniowa" - edycja 2023

      |--- Informacje i wniosek o dodatek węglowy

            |--- Informacje i wniosek o dodatek węglowy

      |--- Korpus Wsparcia Seniora- informacje i rekrutacja

            |--- Korpus Wsparcia Seniora- informacje i rekrutacja

      |--- Informacja dotycząca zmian w Programie 500+

      |--- Życzenia Boże Narodzenie 2021 rok

      |--- Informacja na tamat dożywiania dzieci w placówkach oświatowych oraz osób dorosłych w 2021 roku

            |--- Informacja na tamat dożywiania dzieci w placówkach oświatowych oraz osób dorosłych w 2021 roku

      |--- Informacja dotycząca wniosków do Programu Operacyjnego Pomoc Żywnościowa- Podprogram 2020

            |--- Informacja dotycząca skierowań do pomocy żywnościowej POPŻ- Podprogram 2020

                  |--- Informacja dotycząca skierowań do pomocy żywnościowej POPŻ- Podprogram 2020

      |--- Informacja dotycząca składania wniosków na świadczenie wychowawcze - 500+

            |--- Informacja dotycząca składania wniosków na świadczenie wychowawcze - 500+- Okres zasiłkowy 2021/2022

      |--- Zarządzenie Burmistrza Miasta i Gminy Sobótka w sprawie zawieszenia obsługi interesantów

      |--- Informacja o dniu wolnym od pracy w dniu 24 grudnia 2019 roku

      |--- Tydzień pomocy dla ofiar przestępstw

      |--- Informacja o pomocy dla osób dotkniętych przestępstwem

      |--- Informacja dla osób, które utraciły prawo do świadczenia pielęgnacyjnego z dniem 01-07-2013 w związku z wygaśnięciem z mocy prawa decyzji przyznającej prawo do świadczenia pielęgnacyjnego.

|--- Kadra

|--- petycje

      |--- wniosek o udzielnie infomacji publicznej z dnia 30.04.2019

      |--- Petycja z dnia 08.11.2018

            |--- odpowiedź na petycję

            |--- Petycja z dnia 08.11.2018

|--- Kontrole

|--- Polecane strony

|--- Terminy wypłat świadczeń

|--- Zarządzenia Dyrektora

|--- Sprawozdania

      |--- INFORMACJA Z PRZEBIEGU WYKONANIA PLANU FINANSOWEGO ZA I PÓŁROCZE 2021 ROKU

      |--- SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA BUDŻETU W 2020 ROKU

      |--- INFORMACJA Z PRZEBIEGU WYKONANIA PLANU FINANSOWEGO ZA I PÓŁROCZE 2020 ROKU

      |--- SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA BUDŻETU W 2019 ROKU

      |--- INFORMACJA Z PRZEBIEGU WYKONANIA PLANU FINANSOWEGO ZA I PÓŁROCZE 2019 ROKU

      |--- SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA BUDŻETU W 2018 ROKU

      |--- INFORMACJA Z PRZEBIEGU WYKONANIA PLANU FINANSOWEGO ZA I PÓŁROCZE 2018 ROKU

      |--- SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA BUDŻETU W 2017 ROKU

      |--- INFORMACJA Z PRZEBIEGU WYKONANIA PLANU FINANSOWEGO ZA I PÓŁROCZE 2017 ROKU

      |--- SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA PLANU FINANSOWEGO ZA 2016 ROK

      |--- INFORMACJA Z PRZEBIEGU WYKONANIA PLANU FINANSOWEGO ZA I PÓŁROCZE 2016 ROKU

      |--- SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA PLANU FINANSOWEGO ZA 2015 ROK

      |--- INFORMACJA Z PRZEBIEGU WYKONANIA PLANU FINANSOWEGO ZA I PÓŁROCZE 2015 ROKU

      |--- INFORMACJA Z WYKONANIA PLANU FINANSOWEGO ZA ROK 2014

      |--- INFORMACJA Z PRZEGIEGU WYKONANIA PLANY FINANSOWEGO ZA 1 PÓŁROCZE 2014 ROKU

      |--- INFORMACJA Z WYKONANIA PLANU FINANSOWEGO ZA ROK 2013

      |--- INFORMACJA Z PRZEGIEGU WYKONANIA PLANY FINANSOWEGO ZA 1 PÓŁROCZE 2013 ROKU

      |--- INFORMACJA Z WYKONANIA PLANU FINANSOWEGO ZA ROK 2012

      |--- INFORMACJA Z PRZEGIEGU WYKONANIA PLANY FINANSOWEGO ZA 1 PÓŁROCZE 2012 ROKU

      |--- INFORMACJA Z WYKONANIA PLANU FINANSOWEGO ZA ROK 2011

      |--- INFORMACJA Z PRZEGIEGU WYKONANIA PLANY FINANSOWEGO ZA 1 PÓŁROCZE 2011 ROKU

|--- Regulaminy

      |--- REGULAMIN PRACY

      |--- Regulamin Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych

      |--- Regulamin naboru pracowników na wolne stanowiska urządnicze

      |--- Regulamin wynagradzania

|--- Zadania

|--- Statut

|--- Ważne adresy

Pomoc społeczna


|--- Akty prawne

|--- Superwizja

      |--- Superwizja

|--- Formy pomocy

      |--- Zasiłek stały

|--- Komu przysługuje pomoc?

|--- Usługi opiekuńcze

|--- Świadczenia zdrowotne

|--- Rejony opiekuńcze pracowników socjalnych

|--- Wnioski do pobrania

Domy Pomocy Społecznej


|--- Zasady kierowania

|--- Wnioski do pobrania

Niepełnosprawni


|--- Orzecznictwo

|--- PFRON

|--- Wnioski do pobrania

|--- Opieka wytchnieniowa- eydcja 2023

      |--- Opieka wytchnieniowa - edycja 2023

Świadczenia Rodzinne


|--- NOWY OKRES ZASIŁKOWY 2017/2018 - KWOTY ZASIŁKÓW ORAZ KRYTERIUM

|--- Świadczenia rodzicielskie

|--- Wnioski do pobrania

|--- Specjalny zasiłek opiekuńczy

|--- Wymagane dokumenty

|--- Świadczenie pielęgnacyjne

|--- Zasiłek pielęgnacyjny

|--- Becikowe

|--- Dodatki do zasiłku rodzinnego

|--- Zasiłek rodzinny

|--- Ważne informacje

|--- Akty prawne

Program "Rodzina 500 plus"


|--- Dokumenty okres zasiłkowy 2017/2018

|--- Informacje ogólne

|--- Informacje w sprawie ustawy

|--- Wniosek

PROGRAM " DOBRY START" 300 +


|--- iNFORMACJE

      |--- Informacja Dobry Start

Świadczenia ZA Życiem


|--- Jednorazowe świadczenie przyznane na podstawie ustawy o wspraciu kobiet w ciąży i rodzin " Za życiem

|--- Wniosek

Fundusz Alimentacyjny


|--- NOWY OKRES ZASIŁKOWY 2017/2018- DOKUMENTY I INFORMACJA

|--- Akty prawne

      |--- Ustawa o pomocy osobom uprawnionym do alimentów

|--- Komu przysługuje FA

|--- Okres otrzymywania FA

|--- Postępowanie

|--- Wnioski do pobrania

Dodatki mieszkaniowe


|--- Akty prawne

|--- Ważne informacje

|--- Wnioski do pobrania

Dodatek energetyczny


|--- Akty prawne

|--- Ważne informacje

|--- Wnioski do pobrania

|--- ZAKUP WĘGLA NA PREFERENCYJNYCH WARUNKACH

      |--- informacja o preferencyjnym zakupie węgla

      |--- Wniosek o preferencyjny zakup węgla

      |--- Komunikat Burmistrza Miasta i Gminy

Zamówienia publiczne


|--- Przetargi

      |--- Prowadzenie zajęć i konsultacji w ramach projektu " Realizacja wspracia osób niesamodzielnych na terenie Gminy Sobótka"

            |--- Ogłoszenie o zamówieniu

      |--- Prowadzenie zajęć i konsultacji w ramach projektu ?Realizacja wsparcia osób niesamodzielnych na terenie Gminy Sobótka?

            |--- Prowadzenie zajęć i konsultacji w ramach projektu ?Realizacja wsparcia osób niesamodzielnych na terenie Gminy Sobótka?

                  |--- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

                        |--- Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

                  |--- Informacja z otwarcia ofert

                        |--- Informacja z otwarcia ofert

                  |--- Ogłoszenie 2022/BZP 00255892/01 z dnia 14 lipca 2022

      |--- Dożywianie dzieci i młodzieży szkolnej na terenie gminy Sobótka w latach szkolnych 2012/2013, 2013/2014, 2014/2015

            |--- Zawiadomienie o odrzuceniu ofert oraz unieważnieniu postępowania

      |--- Dożywianie dzieci i młodzieży szkolnej na terenie gminy Sobótka w roku szkolnym 2011/2012

|--- Konkursy

|--- Zapytania cenowe dla zmówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 30.000 euro

      |--- Dożywianie uczniów w szkołach w 2021 roku z wyjątkiem dni wolnych ( tj. ferii, wakacji, przerw świątecznych i innych dni wolnych ) oraz osób dorosłych w 2021 roku z terenu Miasta i Gminy Sobótka

            |--- Informacja o wyniku udzielenia zamówienia

            |--- Zapytanie ofertowe 18.12.2020

      |--- Zapytanie ofertowe- kurs z obsługi komputera dla seniorów

            |--- Protokół z przeprowadzonego postępowania- wyniki

            |--- Zapytanie ofertowe- kurs z obsługi komputera dla seniorów wraz załącznikami

      |--- Dożywianie uczniów w szkołach w 2020 roku z wyjątkiem dni wolnych ( tj. ferii, wakacji, przerw świątecznych i innych dni wolnych) oraz osób dorosłych w 2020 roku z terenu miasta i gminy Sobótka

            |--- Wyniki postępowania

            |--- Zapytanie ofertowe z dnia 17.12.2019

      |--- Zapytanie ofertowe dotyczące Remontu pomieszczeń biurowych w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Sobótce - II Zapytanie

            |--- Zapytanie ofertowe dotyczące Remontu pomieszczeń biurowych w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Sobótce - II Zapytanie z dnia 22.10.2019

      |--- Zapytanie ofertowe dotyczące Remontu pomieszczeń biurowych w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej w Sobótce

            |--- Wyniki postępowania

            |--- Informacja z otwarcia ofert

            |--- Zapytanie ofertowe z dnia 01.10.2019

                  |--- Informacja z otwarcia ofert

      |--- Zapytanie cenowe dotyczące usługi świadczenia usług pogrzebowych od dnia 14.01.2019-31.12.2019

            |--- Wyniki

            |--- Sprostowanie do zapytania ofertowego

            |--- Zapytanie ofertowe

      |--- Zapytanie cenowe dla zmówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro - zakup usługi obsługi informatycznej na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Sobótce w okresie od 14.01.2019 do 31.12.2019

            |--- Wyniki

            |--- wniosek o udzielenie zamówienia

      |--- Zapytanie ofertowe Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) DOŻYWIANIE UCZNIÓW W SZKOŁACH W ROKU SZKOLNYM 2018/2019 ORAZ OSÓB DOROSŁYCH W OKRESIE OD WRZEŚNIA 2018- LIPCA 2019 ROKU Z TERENU MIASTA I GMINY SOBÓTKA

            |--- Wyniki- Protokół z przeprowadzonego postępowania o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w art. 4 pkt. 8 ustawy PZP

      |--- Zapytanie cenowe dotyczące usługi świadczenia usług pogrzebowych od dnia 01.02.2018-31.12.2018

            |--- wyniki rozpoznania rynku z dnia 30.01.2018

      |--- Zapytanie cenowe dla zmówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro - zakup usługi obsługi informatycznej na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Sobótce w okresie od 10.01.2018 do 31.12.2018

            |--- wyniki rozpoznania rynku z dnia 10.01.2018

      |--- Zapytanie ofertowe Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) DOŻYWIANIE UCZNIÓW W SZKOŁACH Z TERENU MIASTA I GMINY SOBÓTKA W ROKU SZKOLNYM 2017/2018

            |--- protokół z przeprowadzonego postępowania o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwot określonych w art.4 pkt. 8 ustawy PZP

      |--- Zapytanie cenowe dla zmówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro - zakup usługi obsługi informatycznej na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej w Sobótce w okresie od 16.01.2017 do 31.12.2017

      |--- Zapytanie cenowe dla zmówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartości 30.000 euro Dożywianie uczniów w szkołach z terenu Gminy Sobótka w roku szkolnym 2016/2017

|--- Regulaminy

|--- Zapytania o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówień publicznych o wartości nieprzekraczaj

      |--- Zapytanie ofertowe remont pomieszczeń

            |--- Zapytanie ofertowe remont pomieszczeń

      |--- III Zapytanie ofertowe Dożywianie uczniów i młodzieży w szkoła na terenie Gminy Sobótka w 2022 roku oraz osób dorosłych w 2022 roku z terenu Miasta i Gminy Sobótka prowadzenie postępowania o udzielenie zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 tysięcy złotych

            |--- Ogłoszenie o wyborze oferenta - III zapytanie

                  |--- Ogłoszenie o wyborze oferenta - III zapytanie

            |--- III Zapytanie ofertowe Dożywianie uczniów i młodzieży w szkołach na terenie Gminy Sobótka w 2022 roku oraz osób dorosłych w 2022 roku z terenu Miasta i Gminy Sobótka

                  |--- III Zapytanie ofertowe Dożywianie uczniów i młodzieży w szkoła na terenie Gminy Sobótka w 2022 roku oraz osób dorosłych w 2022 roku z terenu Miasta i Gminy Sobótka

      |--- Zapytanie ofertowe na Dożywianie uczniów i młodzieży w szkołach na terenie Gminy Sobótka w 2022 roku z wyjątkiem dni wolnych oraz osób dorosłych w 2022 roku z terenu Miasta i Gminy Sobótkaeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej równowartości 130.000 tysięcy złotych- II Zapytanie

            |--- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w trybie zapytania ofertowego

            |--- II Zapytanie ofertowe

                  |--- II Zapytanie ofertowe

      |--- Zapytanie ofertowe na Dożywianie uczniów i młodzieży w szkołach na terenie Gminy Sobótka w 2022 roku z wyjątkiem dni wolnych oraz osób dorosłych w 2022 roku z terenu Miasta i Gminy Sobótkaeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej równowartości 130.000 tysięcy złotych

            |--- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w trybie zapytania ofertowego

            |--- Zapytanie ofertowe

Stypendia


|--- Akty prawne

|--- Uprawnieni

|--- Wymagane dokumenty

|--- Ważne informacje

Zespół Interdyscyplinarny


|--- Informacje

|--- Co to jest przemoc?

|--- Ofiary przemocy

|--- Sprawca przemocy

|--- Instytucje

|--- Wzory pism i pozwów

|--- Ważne telefony

|--- ADRESY I TELEFONY PODMIOTÓW ŚWIADCZĄCYCH USŁUGI DLA OSÓB I RODZIN DOTKNIĘTYCH PRZEMOCĄ

Karta Dużej Rodziny


|--- Informacje

|--- Wnioski do pobrania

Profilaktyka


|--- Akty prawne

|--- Poradnie i Ośrodki

|--- Testy

|--- Świetlice środowiskowe

|--- Punkt konsultacyjny

|--- Procedura postępowania z osobami zgłoszonymi do GKRPA

|--- Jak może Ci pomóc GKRPA?

|--- Czym jest uzależnienie?

|--- Kontakt

|--- Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

|--- Sprawozdania

|--- Programy

|--- Zadania profilaktyki uzależnień

|--- Kontrole

      |--- Plan kontroli na 2021 rok

      |--- Plan kontroli na 2020 rok

      |--- PLAN KONTROLI W 2019 ROKU

Kontrola zarządcza


|--- Oświadczenia

      |--- Oświadczenie za 2016 rok

      |--- OŚWIADCZENIE ZA ROK 2015

      |--- Oświadczenia za 2014 rok

|--- Plany działalności

      |--- PLAN DZIAŁALNOŚCI NA ROK 2017

      |--- PLAN DZIAŁALNOŚCI NA ROK 2016

|--- Sprawozdania

      |--- SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA PLANÓW ZA ROK 2015 ROK

PROGRAM OPERACYJNY POMOC ŻYWNOŚCIOWA 2014-2020 - PODPROGRAM 2019


|--- informacje

|--- Informacja o realizacji POPŻ Podprogram 2019 w okresie zagrożenia epidemiologicznego.

|--- Informacje ogólne realizacji POPŻ Podprogram 2019 - Aktualizacja

      |--- Informacje ogólne POPŻ 2019 - aktualizacja

            |--- Informacje ogólne POPŻ 2019 - aktualizacja

|--- Informacja z efektów POPŻ- PODOPROGRAM 2019

PROGRAM OPERACYJNY POMOC ŻYWNOŚCIOWA 2014-2020- PODPROGRAM 2020


|--- Informacja POPŻ-Podprogram 2020

      |--- Informacja

BAZA TELEADRESOWA PODMIOTÓW ORAZ ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH ŚWIADCZĄCYCH USŁUGI DLA OSÓB I RODZIN DOT


|--- Baza teleadresowa

Baza teleadresowana jednostek pomagających osobom doznających przemocy


|--- Podmioty realizujące programy korekcyjno-edukacyjne dla sprawców przemocy w rodzinie w 2019 r.

|--- Specjalistyczne ośrodki wsparcia dla ofiar przemocy w rodzinie w 2019 r.

|--- Podmioty realizujące programy psychologiczno-terapeutyczne dla sprawców przemocy w rodzinie w 2019

|--- Rejestr jednostek specjalistycznego poradnictwa w województwie dolnośląskim stan na dzień 25 czerwca

|--- Baza teleadresowa instytucji samorządowych, podmiotów i organizacji pozarządowych świadczących usług

      |--- Baza teleadresowa instytucji świadczących usługi dla osób dotkniętych przemocą domowa- 2023 rok

Bilans, rachunek zysków i strat, zestawienie zmian


|--- Bilans, rachunek zysków i strat, zestawienie zmian za 2018 rok

|--- Bilans zysków i strat, zestawienie zmian za 2019 rok

|--- Bilans, rachunek zysków i strat, zestawienie zmian za 2020 rok

      |--- Bilans, rachunek zysków i strat, zestawienie zmian za 2020 rok

            |--- Bilans, rachunek zysków i strat, zestawienie zmian za 2020 rok

|--- Bilans, rachunek zysków i strat, zestawienie zmian za 2021 rok

      |--- Bilans, rachunek zysków i strat, zestawienie zmian za 2021 rok

|--- Bilans, rachunek zysków i strat, zestawienie zmian za 2022 rok

      |--- Bilans, rachunek zysków i strat, zestawienie zmian za 2022 rok

POMOC ŻYWNOŚCIOWA 2014-2020- PODPROGRAM 2018


|--- Informacje ogólne

|--- Informacje o wydawaniu żywności

|--- informacja o efektach z realizacji Podprogramu 2018.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH ( RODO )


|--- Informacje ogólne

|--- Klauzule informacyjne

Projekt " MOCne więzi "


|--- O projekcie

|--- Informacje

|--- Specjaliści i wsparcie

Informacje


|--- Nabór na wolne stanowiska

      |--- Nabór na Kierownika Klubu Seniora

      |--- Nabór na pracownika socjalnego ( III nabór) z dnia 04.10.2023

            |--- Nabór na pracownika socjalnego ( III nabór) z dnia 04.10.2023

      |--- Nabór na pracownika socjalnego ( II nabór) z dnia 13.09.2023

            |--- Nabór na pracownika socjalnego ( II nabór) z dnia 13.09.2023

      |--- VI Nabór na asystenta rodziny 29.08.2023

            |--- VI Nabór na asystenta rodziny 29.08.2023

      |--- Nabór na pracownika socjalnego

            |--- Nabór na pracownika socjalnego

      |--- V Nabór na asystenta rodziny 11.08.2023

            |--- V Nabór na asystenta rodziny 11.08.2023

      |--- IV Nabór na asystenta rodziny 18.07.2023

            |--- IV Nabór na asystenta rodziny 18.07.2023

      |--- III Nabór na asystenta rodziny 09.03.2023

            |--- III Nabór na asystenta rodziny 09.03.2023

      |--- II Nabór na asystenta rodziny 06.02.2023

      |--- nabór na stanowisko referent ds. świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z zakresu zadań zleconych i własnych

            |--- nabór na stanowisko referent ds. świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z zakresu zadań zleconych i własnych

      |--- Nabór na stanowisko Asystent Rodziny

            |--- Nabór na stanowisko Asystent Rodziny

      |--- Nabór na stanowisko opiekunka środowiskowa/opiekun

            |--- Nabór na stanowisko opiekunka środowiskowa/opiekun

      |--- nabór na stanowisko opiekunka środowiskowa

      |--- Nabór na referenta ds. dodatków mieszkaniowych, energetycznych i profilaktyki

      |--- Nabór na stanowisko pracownik socjalny

      |--- drugi nabór na stanowisko opiekunka środowiskowa

      |--- nabór na stanowisko opiekunka środowiskowa

      |--- Nabór na stanowisko asystenta rodziny w ramach projektu " MOCne więzi"

      |---

|--- Projekty

      |--- Informacja o projekcie

            |--- Projekt ?Realizacja wsparcia osób niesamodzielnych na terenie Gminy Sobótka?

      |--- INFORMACJE O PROJEKTACH

|--- Wyniki naborów

      |--- Informacja o wynikach naboru na pracownika socjalnego z dnia 04.10.2023 ( III nabór)

            |--- Informacja o wynikach naboru na pracownika socjalnego z dnia 04.10.2023 ( III nabór)

      |--- Informacja o wynikach naboru asystent rodziny z dnia 04.10.2023 ( VII Nabór )

            |--- Informacja o wynikach naboru asystent rodziny z dnia 04.10.2023 ( VII Nabór )

      |--- Informacja o wynikach naboru na pracownika socjalnego z dnia 22.08.2023

            |--- Informacja o wynikach naboru na pracownika socjalnego z dnia 22.08.2023

      |--- Informacja o wynikach naboru asystent rodziny z dnia 11.08.2023 ( V Nabór )

            |--- Informacja o wynikach naboru asystent rodziny z dnia 11.08.2023 ( V Nabór )

      |--- Informacja o wynikach naboru asystent rodziny z dnia 18.07.2023 ( IV Nabór )

            |--- Informacja o wynikach naboru asystent rodziny z dnia 18.07.2023 ( IV Nabór )

      |--- Informacja o wynikach naboru asystent rodziny z dnia 09.03.2023 ( III Nabór )

      |--- Informacja o wynikach naboru asystent rodziny z dnia 06.02.2023 ( II Nabór )

            |--- Informacja o wynikach naboru asystent rodziny z dnia 06.02.2023 ( II Nabór )

      |--- Wyniki naboru na stanowisko referent ds. świadczeń rodzinnych oraz świadczeń z zakresu zadań zleconych i własnych

      |--- Informacja o wynikach naboru asystent rodziny z dnia 10.01.2023

      |--- Informacja o wynikach naboru- na stanowisko- Opiekunka środowiskowa/Opiekun z dnia 04.05.2021

            |--- Informacja o wynikach naboru- na stanowisko- Opiekunka środowiskowa/Opiekun z dnia 04.05.2021

      |--- Informacja o wynikach naboru- na stanowisko- Opiekunka środowiskowa/Opiekun

            |--- Informacja o wynikach naboru- na stanowisko- Opiekunka środowiskowa/Opiekun z dnia 14.04.2021

      |--- informacja o wynikach naboru opiekunka środowiskowa- nabór z dnia 08.10.2018

      |--- informacja o wynikach naboru na referenta ds. dodatków mieszkaniowych, energetycznych i profilaktyki z dnia 30.08.2018

      |--- informacja o wynikach naboru na stanowisko pracownik socjalny z dnia 06.08.2018

      |--- informacja o wynikach naboru opiekunka środowiskowa- nabór z dnia 21.05.2018

      |--- informacja o wynikach naboru opiekunka środowiskowa- nabór z dnia 24.04.2018

|--- Raport dostępności

      |--- Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego

            |--- Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego - stan na 01.01.2021

Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa 2014-2020 Podprogram 2021


|--- Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa 2014-2020 Podprogram 2021

      |--- Informacja 28.07.2023

            |--- Program Operacyjny Pomoc Żywnościowa 2014-2020- Podprogram 2021 Plus